Reklamacije

Svoje nezadovoljstvo nekom od dodatnih usluga koje ste zahtevali putem našeg sajta možete iskazati na isti način kao i za osnovne usluge koje pružamo. Pošaljite nam kod pošiljke (koji se sastoji od dva slova i deset cifara) sa opisom situacije kojom ste nezadovoljni na mejl adresu reklamacije@dexpress.rs, a mi ćemo se potruditi da Vam u najkraćem roku odgovorimo.

 

Alternativno, možete pozvati naš korisnički servis na broj telefona 011/331-33-33 i odabirom opcije xx ćete dobiti sve neophodne informacije o rešavanju Vaše reklamacije.

 

U slučaju da ste platili dodatnu uslugu putem našeg sajta, a usluga nije izvršena iz razloga koji su u domenu naše odgovornosti, novac će Vam biti vraćen u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama I Opštim uslovima poslovanja. Napomena – obzirom da se na sajtu plaća karticama uz korišćenje porednika, novac će biti vraćen na račun sa koga je stigla uplata, a vreme povraćaja novca zavisi direktno od Banke i posrednika u plaćanju. Upite vezane za povraćaj novca možete slati na mejl reklamacije@dexpress.rs ili pozivom na broj 011/331-3333 opcija xx.

 

U slučaju da ste dobili svoju pošiljku za koju ste otkupninu platili unapred putem našeg sajta, a za istu je utvrđeno da je oštećena, molimo da ukoliko oštećenje primetite dok je kurir još uvek kod Vas njemu isto prijavite. Ako je kurir otišao, molimo Vas da u što kraćem roku prijavite oštećenje slanjem mejla na mejl adresu reklamacije@dexpress.rs, kako bismo organizovali popunjavanje zapisnika o oštećenju i preduzeli dalje korake rešavanja nastale situacije.