Podaci o prodajnom mestu – Daily Express doo, Zage Malivuk 1, 11210 Beograd, PIB 101754136, Matični broj:08192189, šifra delatnosti 5320, Mail:prodaja@dexpress.rs, Call centar: 011/331-33-33 opcija xx
Informacije o uslugama
D Express obavlja poštanske usluge u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama („Službeni glasnik RS“br. 77/19) i podzakonskim aktima koji regulišu ovu oblast, kao i Opštim uslovima za obavljanje poštanskih usluga dostupnih na sajtu kompanije u odeljku Dokumenta. Pored osnovnih usluga dostave pošiljaka po principu Danas za sutra i Danas za danas, D Express svoje poslovanje bazira i na uslugama dodatne vrednosti i dopunskim uslugama. Više detalja i pojašnjenja o uslugama možete pogledati u Opštim uslovima poslovanja.
Online prodavnicom D Express omogućava svojim korisnicima da upravljaju svojom pošiljkom i odabranim uslugama – osnovnim i dopunskim.
Usluge koje nudimo na www.dexpress.rs online prodavnici su:
- Produženje roka isporuke na paketomatu – ova usluga podrazumeva da, ukoliko ste u okviru osnovne usluge dostave zahtevali da vaša pošiljka bude isporučena putem nekog od D Express Paketomata, možete produžiti rok isporuke tj preuzimanja sa paketomata od 1 do 5 dana.
- Plaćanje otkupnine – ova usluga podrazumeva da ukoliko Vaša pošiljka dolazi sa naplatom pouzećem imate mogućnost da platite otkupninu unapred online pre nego što kurir dođe na Vašu adresu.
- Plaćanje usluge dostave – podrazumeva mogućnost plaćanja usluge dostave online, pre nego što kurir dođe na Vašu adresu
Uslovi prodaje
Prodaja dodatnih usluga putem online prodavnice se obavlja u okviru registrovane delatnosti D Express-a i u skladu je sa Zakonom o poštanskim uslugama i Opštim uslovima poslovanja, kao i Zakonom o zaštiti potrošača. Detaljniji opisi usluga, vezano za koje dodatne usluge možete kupiti u online prodavnici, možete videti na sajtu www.dexpress.rs , a Opšte uslove poslovanja, na osnovu kojih je izdato Odobrenje za obavljanje poštanskih usluga.
Cene svih dodatnih usluga su jasno vidiljive odabirom jedne od ponuđenih usluga. Cene su izražene sa uračunatim PDV-om. Za svaku kupovinu na www.dexpress.rs ćete putem mejla dobiti fiskalni račun.
Odabir dodatnih usluga sa www.dexpress.rs online prodavnice je moguće uraditi pre dolaska kurira na Vašu adresu.
Nakon završene kupovine dodatnih usluga korisnici na prijavljenu mejl adresu dobijaju potvrdu kupovine kojom se ujedno potvrđuje I realizacija kupljene/zakazane usluge.
Kako kupiti
Odabirom odgovarajuće usluge iz odeljka Sve usluge otvoriće se prozor koji će od Vas zahtevati da unesete svoje podatke (ime i prezime) i broj telefona koji je naveden u podacima o pošiljci (broj telefona koji ste dali pošiljaocu). Nakon validacije unosom koda koji ćete dobiti putem SMS poruke poručena usluga je registrovana (ukoliko ne zahteva dodatno plaćanje) ili ćete biti preusmereni na stranicu za plaćanje.
Plaćanje usluga
Plaćanje usluga se obavlja na sajtu, posredstvom firme WS Pay koja je procesor platnih kartica. Naše usluge možete platiti korišenjem debitne ili kreditne kartice koja mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (internet plaćanje). Prilikom plaćanja, nakon što odaberete WS Pay kao način plaćanja, popunite podatke o Vama – ime, prezime, mejl adresu i broj telefona, i prihvatite Uslove korišćenja, prodaje i pravila privatnosti, te potvrdite sve, odabirom opcije Plati bićete preusmereni na stranicu WS Pay koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na stranici WS Pay potrebno je uneti sledeće podatke: Broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice. (ubaciti slike)
Odustajanje od kupovine
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, član 36. stav 1. tačka 1 potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor.
Povraćaj sredstava
U slučaju da ste platili dodatnu uslugu putem našeg sajta, a usluga nije izvršena iz razloga koji su u domenu naše odgovornosti, novac će Vam biti vraćen u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama I Opštim uslovima poslovanja. Napomena – obzirom da se na sajtu plaća karticama uz korišćenje porednika, novac će biti vraćen na račun sa koga je stigla uplata, a vreme povraćaja novca zavisi direktno od Banke i posrednika u plaćanju. Upite vezane za povraćaj novca možete slati na mejl reklamacije@dexpress.rs ili pozivom na broj 011/331-3333 opcija xx.
Reklamacije i korisnički servis
Svoje nezadovoljstvo nekom od dodatnih usluga koje ste zahtevali putem našeg sajta možete iskazati na isti način kao i za osnovne usluge koje pružamo. Pošaljite nam kod pošiljke (koji se sastoji od dva slova i deset cifara) sa opisom situacije kojom ste nezadovoljni na mejl adresu reklamacije@dexpress.rs, a mi ćemo se potruditi da Vam u najkraćem roku odgovorimo.
Alternativno, možete pozvati naš korisnički servis na broj telefona 011/331-33-33 i odabirom opcije xx ćete dobiti sve neophodne informacije o rešavanju Vaše reklamacije.
U slučaju da ste platili dodatnu uslugu putem našeg sajta, a usluga nije izvršena iz razloga koji su u domenu naše odgovornosti, novac će Vam biti vraćen u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama I Opštim uslovima poslovanja. Napomena – obzirom da se na sajtu plaća karticama uz korišćenje porednika, novac će biti vraćen na račun sa koga je stigla uplata, a vreme povraćaja novca zavisi direktno od Banke i posrednika u plaćanju. Upite vezane za povraćaj novca možete slati na mejl reklamacije@dexpress.rs ili pozivom na broj 011/331-3333 opcija xx.
U slučaju da ste dobili svoju pošiljku za koju ste otkupninu platili unapred putem našeg sajta, a za istu je utvrđeno da je oštećena, molimo da ukoliko oštećenje primetite dok je kurir još uvek kod Vas njemu isto prijavite. Ako je kurir otišao, molimo Vas da u što kraćem roku prijavite oštećenje slanjem mejla na mejl adresu reklamacije@dexpress.rs, kako bismo organizovali popunjavanje zapisnika o oštećenju i preduzeli dalje korake rešavanja nastale situacije.
Način zaštite poverljivih podataka
Podaci koje prikupljamo koristimo samo u svrhu pružanja usluge dostave pošiljaka i dodatnih usluga koje ste odabrali tj platili. Podaci se čuvaju u Srbiji, ne iznose se u inostranstvo i ne dele sa trećim licima. Detaljnu Politiku privatnosti i način na koji brinemo o vašim podacima možete pogledati na našem sajtu u odeljku Dokumenta_Politika zaštite privatnosti
Politika privatnosti
Podaci koje prikupljamo koristimo samo u svrhu pružanja usluge dostave pošiljaka i dodatnih usluga koje ste odabrali tj platili. Podaci se čuvaju u Srbiji, ne iznose se u inostranstvo i ne dele sa trećim licima.
Detaljnu Politiku privatnosti i način na koji brinemo o vašim podacima možete pogledati na našem sajtu u odeljku Dokumenta_Politika zaštite privatnosti